حکم بازداشت «علی حاتم سلیمان» صادر شد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حکم بازداشت «علی حاتم سلیمان» صادر شد

به دنبال شکایت جمعی از خانواده‌های شهدای عراقی، دادگاه شهر «نجف» حکم بازداشت «علی حاتم سلیمان» از شیوخ عشایر دیلم را که به تازگی به بغداد بازگشته است، صادر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 11
کد خبر: ۱۳۳۰۸۲

به گزارش راهبرد معاصر، به دنبال شکایت جمعی از خانواده‌های شهدای عراقی، دادگاه شهر «نجف» حکم بازداشت «علی حاتم سلیمان» از شیوخ عشایر دیلم را که به تازگی به بغداد بازگشته است، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، علی حاتم سلیمان از شیوخ عشایر اهل تسنن است که پیشتر به دلیل جرایم امنیتی تحت تعقیب بوده است. وی اخیراً به بغداد بازگشته و گروه‌های سیاسی به ویژه هیئت هماهنگی شیعی خواستار بازخواستش توسط دستگاه قضائی شده‌اند.

پیشتر «نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولت قانون گفته بود: قربانیان تروریسم و آسیب دیدگان حق دارند که حقوق خود را از مجرمانی مطالبه کنند که خویشاوندان آن‌ها را به قتل رساندند و باعث وارد شدن ضرر و زیان به آن‌ها شدند. همچنین به کشور و امنیت آن آسیب زدند.

این شخصیت برجسته عراقی در ادامه عنوان کرد: بحث و جدل‌هایی که درباره بازگشت این افراد - که خود را تسلیم کرده‌اند - مطرح شده است، یک موضوع قضائی است و نباید در خصوص آن بحران ایجاد کرد./مهر


ارسال نظر
تحلیل های برگزیده